Follower

Freitag, 1. Februar 2013

32. Challenge - Valentinstag

Hallo ihr lieben
Hallo allemaal

ich möchte mich entschuldigen, dass ich gestern die neue Challenge nicht hochgeladen habe. Ich lag mich sehr hohem Fieber im Bett und hab es einfach nicht runterbekommen.
Eerst wil ik me verontschuldigen dat ik gister de nieuwe Challenge niet op het blog gezet heb. Ik lag met hele hoge koorts op bed en kwam er gewoon niet bovenop.

Heute ist das Fieber endlich weg und hoffe, dass auch der Rest meiner Angina so schnell wie möglich verschwindet.
Vandaag is de koorts eindelijk weg en ik hoop dat de rest van de keelonsteking ook snel verdwijnt.

Nun möchte ich schnell unsere neue Challenge vorstellen.
Nu wil ik snel onze nieuwe Challenge voorstellen.

Wie ihr wisst, steht der Valentinstag bevor. Aus diesem Grund heißt das Thema der 32. Challenge:
Valentinstag.
Zoals jullie weten staat Valentijnsdag voor de deur. Dit is daarom ook het thema van de 32ste Challenge
Valentijnsdag


Bitte bastelt eine Valentinskarte und fügt den Link wieder bei inlinkz (unter dem Beitrag) ein.Maakt een Valentijnskaart ( natuurlijk met borduurwerk) en voeg de Link van jullie kaart weer toe bij inlinkz ( onder de bijdrage)

Das Designteam hat wieder tolle Karten gebastelt, schaut mal:
Het team heeft weer mooie kaarten gemaakt, kijk maar:


 Corrie



Katrin



Geesje 


Nadja


Mary


Bastelfeti


Cindy



Die Challenge endet am 15.02.2013 um 23:00Uhr
De Challenge eindigt op 15.02.2013 om 23.00 uur.
Zu gewinnen gibt es natürlich auch wieder einen kleinen Preis.
Natuurlijk is er weer een kleine prijs te winnen.
Happy Stitching
Veel borduurplezier
DAs Fadengrafik Challenge Design Team
Het team van het Fadengrafik Challenge Design Team

1 Kommentar:

  1. mijn kaartje is geplaatst voor de nieuwe challenge, groetjes Jeannette

    AntwortenLöschen