Follower

Samstag, 16. August 2014

68. Challenge - Glitzer

Hallo ihr lieben/ Hallo allemaal

und wieder sind 2 Wochen vorbei.  Eure Tierkarten sind wieder der absolute Hammer, vielen Dank für Eure Teilnahme. En weer zijn er 2 weken voorbij. De dierenkaarten van jullie zijn absoluut prachtig. Heel veel dank voor jullie deelname.

Das neue Thema heißt: Glitzer/ Glitter
Het nieuwe Thema is: glitter/glinster.

Bitte bastelt eine Karte oder anderes Bastelwerk mit Fadengrafik und Glitzer. Dabei ist es egal, ob euer Kartenrohling, das Garn oder das Motiv (Stempelmotiv, 3D Motiv) glitzert.
Maak een kaart of een ander werkstuk met borduurwerk en glitter. Het maakt niet uit of het Papier, garen of motief ( 3d plaatje) glinstert. Als er maar iets is wat glinstert.

Wenn ihr z. B. meine Karte anschaut, ich habe Garn genommen, welches schön glitzert. Andere haben z. B. ihre Stempelmotive beglittert.
Als jullie naar mijn kaart kijken, ik heb garen genomen wat mooi glinstert. Anderen hebben bv hun stempelmotief met glitter (glitterlijm)  bewerkt.

Schaut mal, dies sind die tollen Karten des Designteams
Kijk maar, dit zijn de mooie kaarten van het Designteam.

 Cindy


Daja



Corrie


Geesje


Nadja


Sandra



Die Challenge läuft  bis 01.09.2014 um 17:55 Uhr.
De challenge loopt tot 01.09.2014 om 17.55 uur.

 Zu gewinnen gibt es diesmal schon den Zugang zum Adventskalender 2014 sowie 5 meiner neuen Fadengrafikvorlagen.
Dit keer is de toegang tot de Advent kalender 2014 te winnen en daarnaast 5 van mijn nieuwe borduurpatroontjes.

Die Vorlagen verschicke ich sofort, den Zugang zum Adentskalender gibt es erst ab 01.12.2014. Ich benötige dabei eure Emailadresse, welche ich mir bis Dezember speichere.
De patroontjes stuur ik gelijk, de toegang tot de Advent kalender komt vanaf 01.12.2014 vrij. Daarvoor heb ik jullie emailadres nodig. Dit bewaar ik dan tot December. 

Im Adventskalender sind vom 1. Dezember bis 24. Dezember jeden Tag mindestens 1 Vorlage vorhanden. (nagelneue Vorlagen)
In de Advent kalender staat van 1 December tot 24 December elke dag tenminste 1 patroontje. ( nieuwe patroontjes)

 Wir freuen uns über eure Teilnahme
Wij verheugen ons weer op jullie deelname.

Liebe Grüße
Groetjes
Euer Design Team

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen